nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Foto

Bestellen

Wij hebben de meest voorkomende vragen op een rij voor u gezet.

Hoe kan ik bepaalde artikelen vinden?

U kunt gebruik maken van de navigatiebalk waarbij u de gewenste productcategorie kunt vinden. U komt op de productpagina van uw keuze. U kunt daarna aan de linker zijde van de pagina de gewenste filters instellen zodat de producten van uw keuze geselecteerd worden.

Door de filters te wissen gaat u weer terug naar de productcategorie waar alle producten worden weergegeven.

Hoe kan ik zoeken op de website Holland Etiketten Service?

Bovenaan de pagina staat een zoekveld met daarin de tekst "Doorzoek de winkel". In dit tekstvak kunt u het product invullen dat u zoekt. Nadat u op "enter" of het loepje heeft gedrukt worden de artikelen getoond die voldoen aan uw zoekterm. U kunt daarna op het gewenste artikel klikken om het te bestellen.

Ik kan het gewenste product niet vinden, wat nu?

Als u een product niet gevonden krijgt kunt u het beste even contact opnemen met een van onze medewerkers. Sommige artikelen staan niet vermeld in de webwinkel maar kunnen wij wel leveren.

Hoe kan ik een artikel bestellen?

Het bestellen van een artikel kunt u doen door het artikel aan het winkelwagentje toe te voegen. Bij aantal vult u het aantal artikelen in dat u wenst te bestellen. Daarna klikt u op "In winkelwagen" en het artikel wordt toegevoegd aan uw bestelling. LET OP: Bij veel producten moet u een keuze maken voor de papier en drukkleur. U krijgt een melding als geen keuze is gemaakt en daarna kunt u dit alsnog doen.

Nadat u het artikel toegevoegd heeft aan uw winkelwagentje kunt u gewoon verder winkelen.

Wilt u uw winkelwagen zien dan klikt u aan de rechter bovenzijde van de pagina op "Winkelwagen" (Rood) en de winkelwagen met artikelen wordt weergegeven.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Ook buitenlandse klanten kunnen gewoon bij ons bestellen. Als u een BTW nummer heeft kunt u dit invullen bij uw bedrijfsgegevens. De BTW wordt dan automatisch verlegd zodat u geen BTW hoeft te betalen in Nederland.
 

Heeft u een pro forma factuur nodig voor de administratie vermeldt dit dan even bij de opmerkingen en wij sturen u de pro forma factuur per e-mail toe.

Na de eerste bestelling kunt u inloggen middels uw email adres en gekozen wachtwoord.
Kunt u om een bepaalde reden niet vooraf betalen neem dan even contact op met een van onze medewerkers.

Heeft u een minimaal bestelbedrag?

Wij hanteren een minimaal bestelbedrag van € 25,00 exclusief 21% BTW.

Waarom wordt er een account aangemaakt?

Als u bij ons besteld wordt er automatisch een account voor u aangemaakt. Een account biedt voor u vele voordelen! U kunt uw orderhistorie inzien en hoeft ook niet telkens bij uw bestelling de contactgegevens in te vullen. U kunt bij een volgende bestelling gewoon inloggen met uw account.

Mijn bestelling is afgerond, en nu?

Als u het betaalproces heeft afgerond krijgt u automatisch per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Als u de orderbevestiging niet heeft ontvangen kunt u inloggen op uw account om de bestelling te zien. U kunt dan ook de orderbevestiging zelf afdrukken.

Hoe krijg ik een kortingscode?

Kortingscodes kunt u krijgen door u in te schrijven op onze nieuwsbrief. U ontvangt dan leuke aanbiedingen en kortingscodes die u kunt gebruiken in onze webwinkel.

Er zijn geen FAQ categorieën beschikbaar.